söndag 18 mars 2012

Liseberg

Japp, idag har jag och Cleo varit på Liseberg, eller snarare Hotell Liseberg Heden.
Det vankades brunch med goa vänner.
Jag älskar american pancakes med syrup och bacon till. Och det fanns det på denna superonyttiga buffe. Jag åt frukt också kan jag meddela.
Med chokladsås över så klart. Himmelskt smarrigt var det i alla fall.
Efter vi hade chockat kroppen med en sisådär 25000 kalorier så tog vi en promenad till Avenyn och smet in på den nya affären TGR. Det var en affär precis i min smak. Mycket billig skit, eller som man också kan se det, mycket för pengarna. Dit blir det garanterat en ny tur till snart, men då utan Cleo. Man kan inte koncentrera sig när man har en liten med sig och tusen folk som bara knör på barnvagnen.
När vi kom hem så tvär däckade jag i soffan. Sov en timma medans svärmor lekte med Cleo.

Tusen tack ännu en gång girls för en underbar "fika".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar