tisdag 27 mars 2012

Kungakronan är klar

Tröttheten dröjer sig kvar. Tog en liten power nap på 4 timmar när jag kom hem. Helt slut. Fattar inte att man kan vara så trött.
Har i alla fall börjat sy på brudklänningen idag, som Mölndals Museum har beställt.
Mönster är ritat och tyger valda. Nu håller jag på att sy dekorationer till klänningen i form av blommor. Ni får se bild sedan när den är klart. Eller så får ni besöka en mässa som den skall ställas ut på lite längre fram :-).
Min kungakrona är klar nu. Det blev den färggladaste och glittrigaste av dom alla, så klart.
Jag vill inte göra en strikt tråkig krona, det finns det andra som är så mycket bättre på. Utan jag vill att man skall bli glad och le när man ser den. Om du sedan ler för den är rolig, gräslig eller fin spelar ingen roll. Om jag bara får dig att LE, så har jag uppnått mitt mål.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar