lördag 11 februari 2012

Vincent

Såg på Blocket att en butik var "tillsalu". Kände genast igen den, barnskoaffären Vincent på Frölunda Torg. Om dom då skall sälja så måste dom ha rea tänkte jag. Vilket jag hade rätt i.
Så i morse hängde vi på låset till köpcentrat. Fick handlat ett par allväderstövlar och ett par andra till lillfisen. Jag tycker att priserna på barnskor är hutlösa annars, men när det var superpriser så slog jag till. I vanliga fall kostar stövlarna 449:-, men betalade 299:- och dom andra har ett ordinariepris på 599:- (vilket jag aldrig skulle ge för ett par skor till en tvååring), men nu var dom nedsatta till 200:-.
Så jag tycker allt att jag har gjort ett kap på dom skorna. Jag skulle igentligen betalat 1048:- men istället blev det bara 499:-. Sådana klipp gör mig glad.
Fast nu här hemma så ångrar jag att jag inte köpte ett par sandaler till henne också. Bara att sätta sig i bilen och åka tillbaka.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar