söndag 12 februari 2012

Pelletsbrännare, middag och fotospöken

Efter gårdagens lilla incident med eldandet har nu en pelletsbrännare införskaffats. Riktigt smidigt. Och myset finns ändå kvar, men utan rök.



Nu har alla möblerna till Cleo kommit. Och jag har målat dom vita.
Här har hon middag med Skrollan och Dockan (ja den heter det).
Lite problem bara när hon beordrar oss att sitta i stolarna. Min röv går absolut inte ner i den stolen, och ingen annan vuxens heller för den delen.



Och när jag laddade upp bilderna så fanns denna med. Det är inte jag som har tagit den i alla fall, den saken är säker. Och maken kommer inte ihåg att han skulle ha gjort det. Men den är tagen 1 februari kl. 03.55. Så vi har väl ett fotospöke här hemma.
Gud vad sur jag ser ut när jag sover.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar