torsdag 5 april 2012

Ännu en titel....

Hemkommen från mötet med psykologen ang ADHD utredningen. Alla testerna låg långt över medel. Man skall ligga under 30 och jag hade 77, i en skala som jag inte fattade något av.
Äntligen kanske jag kan bli av med denna jävla depressionen. Det kanske bara är så lätt att det varit fel diagnos och medicinen har därför inte hjälp så som den skulle.
Jag skall genomgå fler tester för att kolla så man inte har borderline eller något annat. OCKSÅ kanske jag skall tillägga. Man gör det för att utesluta andra sjukdomar som kan ha liknande syptomer.
Så nu är jag inte bara dyslektiker med depression utan har en till titel, ADHD.
Vissa säger att ju fler titlar du har desto finare är du. Vete fan om det stämmer *s*
Men vem vet, innan man är död kanske man har samlat på sig några till eller kanske till och med blivit av med några.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar