lördag 8 september 2012

Gucci vernissage

Glömde ju berätta om i torsdags.
Jag var bjuden på Gucci vernissage på Jarl Sandin.
Jag och lillasyster var där.
Trodde det skulle visas mycket mer "dyra" smycken. Men deras smycken och klockor var inte alls dyra. Blev riktigt förvånad. En väska från dom kostar mer.
Hittade inget som föll mig i smaken. Jag gillar inte när det Gucci överallt på smycket/klockan. Känns lite som man köpt det på ebay eller i Thailand.
Och så var det alldeles för lite blingbling.
Man fick även ett prov med sig hem på deras nya parfym Premier och en burk med Gucci guilty body souffle cream. Med andra ord en bodylotion med mycket lyster i. Det föll absolut mig i smaken. Och parfymen gillade jag den med.
God mat och dryck bjöds det också på.
Så med andra ord var det en lyckad kväll, i alla fall för plånboken.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar