fredag 7 maj 2010

Det var dessa ögon som fick mig på fall


Jag fick rådet av en vän att skriva in mig på SpryDate. Vad hade jag att förlora? Jag är inte den som tror på att man hittar sin kärlek på nätet. Jag tog det som roligt tidsfördriv. Var medlem i två veckor, då jag fick en flört från en kille. Vi ”pratade” lite och han föreslog att vi skulle träffas. Jag tänkte, ok lika bra att träffas fort så man kan ”dumpa” honom lika snabbt. Så vi träffades på torsdagen (1/6-06). Helt klart en trevlig kille. Vi bestämde oss för att höras av. Vi pratade vids på telefon på fredagen och bestämde att jag skulle komma över till honom och ta en kopp kaffe på lördagen. Jag åkte inte hem förrän på tisdagen. Sedan dess är det som det är. Har blivit sambo, förlovning (1/8-06), bröllop (11/8-07) och nu en dotter (12/1-10) .
Så jag har lärt mig att inte säga att det är inget för mig innan jag provat. Se bara så fel jag hade.

Bauti + Ponnil69
=
SANT

1 kommentar: