torsdag 6 maj 2010

ÄNTLIGEN!!!!


Äntligen har jag bokat en tid för att få naglar. Har varit utan naglar i snart tre månader och det känns som att gå omkring naken på underkroppen. ALLA tittar och viskar om en.
Varför har det då tagit så lång tid?
Jo, jag är nämligen VÄLDIGT petig. Noggran är knappast i närheten. Fanatisk ragata kan man nog jämföra mig med.
Nu har jag bokat en tid på ett nytt ställe. Jag hoppas verkligen att den (stackars) tjejer är noggran och duktig.
Jag brukar inte nämna att jag själv jobbar som nagelterapeut, dom blir så nervösa då. Men efter en halvtimme brukar den oundvikliga frågan alltid komma:
-jobbar du själv med naglar?
Måste vara mina påpekande om både det ena och andra och vissa termer som vi nageltjejer använder sig av.

Så på tidag kl 13.00 är det dax.



1 kommentar:

  1. åh vad kul med nya naglar. man känner sig alltid så himlar fin med nya piffiga naglar.

    SvaraRadera