måndag 15 augusti 2011

Helgen

Vi bestämde oss för att åka till min svågers land över helgen. Hans nuvarande projekt är att bygga en brygga. Vilket är mer komlicerant än det låter.
Göran var där med sin blivande fru Cilla från Brasilien. Det är bröllop nästa helg så jag skall hjälpa henne att fixa kläder, naglar, hår, smink, blommor. Inget traditionellt bröllop med vit klänning och sådant.
På fredagen drack vi vin och hade trevligt (alldeles för mycket för min del). Cilla höll på att frysa ihjäl. Inget väder för en brasilianska.

Det blivande brudparet.

Bryggan börjar ta form.



1 kommentar:

  1. Hej!

    Intressant projekt! Kanske skulle du eller din svåger vilja skriva om brygg-bygget på ett byggforum för en liten morot? Du skriver bra så jag tror det skulle bli uppskattat om du ville göra det.

    Hör av dig till mig på mejl så berättar jag mer,
    helgibyggla@gmail.com

    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera