måndag 27 december 2010

Upphottad dator



Av min make fick jag i julklapp en ny hårddisk till min dator. Nu visade det sig att den inte passade till denna men upphottad blir den ändå.
Vi har en kompis som är en hejare på datorer så i går lämnade jag den hos honom (hade INGET att göra när datorn var borta, hemskt men sant) och hämtade den i dag. Nu har jag massa nya program, större ramminne & snabbare. Men han fick inte med alla mina favoriter, vilket resulterar att jag har fullt upp med att komma på alla sidor som jag just sparat under favoriter.
Så nu har jag skaffat detta programmet som bland annat sparar favoriter på nätet. Det är gratis så skaffa du det också. http://www.xmarks.com/
Håller fortfarande på att lära mig detta med att ändra på foton. Jag är inget bra på att läsa så det får bli tryck och testa metoden.
Så detta var det första försöket med ett kort, kommer nog mer så småningom.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar