söndag 5 december 2010

Så mycket bättre

Jag verkligen älskar detta program Först trodde jag att det skulle vara ännu ett skitprogram, men ack nej så fel jag hade och tur var ju det.
Lasse Breghagen:
Har gör om alla låtar så dom låter som Teddy björnen Fredriksson, ingen favorit.
Lill-Babs:
Nja, har alltid haft svårt för denna tanten.
Plura:
Hatten av för denne gubbe. Hans röst väcker många minnen....
Thomas Di Leva:
Gillar honom skarpt! Hans texter är oslgbara.
Christer Sandelin:
Får utslag av att höra och se honom *brrrr*
Petra "September" Marklund:
Jag hade ingen aning av att hon var SÅ bra. Fullkomligt älskar låten Mikrofon kåt, som hon gjorde om.
Petter:
Tyckte han var arrogant först, men även där hade jag fel. En grym artist.




Som ni förstår är September min favorit,
tätt följt av Petter och sedan Di Leva!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar