tisdag 13 april 2010

På stan

Vi passade på att ta en härlig promenad på stan nu när våren är här. Cleo hade fullt upp med att knyppla med händerna som vanligt. Men hon verkade gilla att åka omkring i sin vagn och spana på folk.


Inne på Kappahl fick jag syn på deras Vintage kollektion. Jag föll pladask. Men innan jag hade förlorat mig helt i denna godisavdelingen så sprang jag där i från. Insåg att det skulle bli väldigt dyrt att stanna kvar. Så nu sitter jag här hemma och ångrar mig. Det får bli ett nytt besök.

3 kommentarer:

  1. De är precis hur fina som helst den där vintagekollektionen! Tyvärr slutar de fina plaggen på strl 128 och jag tror inte Ludvig skulle uppskatta den typen av kläder...

    /Linda

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen den kollektionen också, otroligt läckra grejer.

    SvaraRadera
  3. Linda, jag tänkte på D när jag såg klänningarna :-)

    Alexandra, ja man kan inget annat än att bli förälskad i dom.

    SvaraRadera