söndag 28 april 2013

Besviken

Långt mellan inläggen. Men har varit så trött. Har hållit mig vaken 7 timmar per dygn, det borde vara tvärt om. Men det har bara inte funkat.
Är så besviken på min kropp som inte gör som jag vill. Fast det är ju medicinerna som gör det.
Bara att härda ut, snart vänder set. Snart, snart.
Hoppas kan man ju alltid.

I går skulle jag på Tip the Valvet. Temat var Into the Wild.
Hade skaffat en korsett som hade massa påfågelfjädrar på sig. Perfekt för temat.
Allt var klart. Och jag hade laddat för detta sedan december.
Den satans jävla sketmedicinen sätter stopp för det, fredagen var jag totalt utslagen.
Som jag sa kunde jag inte hålla mig vaken, max tills kl 19, och då är det sent.
Jag fick sålt biljetterna iaf, vilket alltid när någon tröst.
Vad tror ni skedde i går?
Jo då, då passar biverkningarna på att åka på semester. Och jag kan hålla mig vaken tills kl 22 utan problem. Blev så besviken och ledsen att jag gick å la mig å lipade en stund.
Besvikelse på hög nivå.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar