torsdag 17 maj 2012

Östra och hundar

Det har varit lite mycket (som vanligt) det senaste.
I går åkte jag till vårdcentralen med Cleo då hon dricker oroväckande mycket på natten. Väntar i 3 timmar på läkaren för att blir vidareskickad till Östrasjukhuset. Där hon blir inlagd, med en mamma som absolut inte vill vara där, för mer prover. I dag var det väntedag på svaren. Vi fick premiss tills i morgon och åkte genast hem. Finns inget som är så tråkigt som att vara på sjukhus. Ok, billig fika men inget som lockar.
Det var först misstankar om diabetes. Men det är nu nästan helt struket, vilket jag jublar över.
Nu återstår bara att ta reda på vad det är. Njurarna är nästa sak att kolla närmare på.
Jag har inte mått toppen dom senaste dagarna. Jag vet varför men tänker inte ta upp det här i bloggen.
Nu har vi tre hundar som kör någon slags kapplöpningsrejs i huset. Min syster här här för några dagar då det knakar i hennes förhållande. Inget kul alls :-(. Men Cleo älskar att dom är här. Alltid något att glädjas åt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar