lördag 5 maj 2012

Nytt personbästa

Då har jag satt nytt personligt rekord i sovning. 20 timmar.
Somnade i går kl 16 och vaknade i dag kl 14.
Jag var vaken en timma mellan 3 och 4 i natt. En fågel som hade fullt upp med att försöka få ragg.
Visst tycker jag att det är fint med fågelsång, men inte kl tre på natten.
Svärmor kom i morse när maken skulle till jobbet och tog över Cleo, så jag kunde få sova. Det hade han fixat med i går kväll. Så gulligt av honom, och henne som erbjöd sig.
Så nu sitter jag här och muttrar över allt jag missat idag. Vårfesten, Jägarnas loppis och kosläpp.
Men vad gör man när man inte mår bra?!
Fortfarande dåsig och trött.
Det hade känt så mycket bättre om det var spöregn idag. Men nej då, då skall det så klart vara sol så man blir ännu mera irriterad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar