lördag 1 januari 2011

Nytt år och min dag

Ja då har ännu ett år rusat förbi.
I dag, den första dagen på året, är min födelsedag. Vet inte om jag gillar den dagen längre. För varje år som går lägger jag ännu ett utslitet år i kappsäcken. Den börjar bli tung. Kan för mitt liv inte fatta att jag snart är där. Där som alla kärringar är. På andra sidan 40-strecket. Tänk, när man var i tonåren så var 35 lika med pension. Nu när man själv har knallat över det så tycker man fortfarande att man är som 25 inombords. Det gäller dock inte om man ser sig i spegeln.

Nyårslöften då?
Nej, håller inte på med sådan skit. Man håller aldrig det ändå, om man förmodan skulle komma ihåg vad man lovade i februari.

Summera 2010.
Det har varit Cleos år. Lillan som föddes 12/1 klockan 03.45 och vägde 3555 gram. I dag har hon utvecklats till en liten sötnos som har sig egen personlighet och gör oss så lyckliga. 
Så trots ett jobbigt år (med pappa bland annat) så har detta varit mitt största år hittills i livet.



Så gott nytt år på er!

1 kommentar:

  1. Själv har jag fastnat på 27 år och har svårt att fatta att det inte är så längre. Kan trösta dig om att livet traskar vidare även på andra sidan 40-sträcket. :-)

    Stort grattis från en som är över kärringsträcket. ;-)

    SvaraRadera