lördag 15 januari 2011

Magkänslan stämde

Jag visste det!
Man skall alltid lita på sin magkänsla.
Nu har jag fått det bekräftat, att det jag trodde stämde.
Bara 5 år efter.
När jag var tillsammans med en kille så kände jag på mig att det var något på g med en annan tjej.
Han förnekade det med jag vet hur kär hon var i honom. Och han sa att det var ett avslutat kapitel.
Visst, avslutat, i KYRKAN. Fanskapet har gått och gift sig med henne. Det var ju snyggt avslutat.
Det är inte det att jag ångrar mig. Tack vare att det gick åt fanders med oss, så träffade jag min man. Och det är garanterat det bästa som hänt mig på kärleksfronten. En man som älskar mig mer får man leta efter (och ja, jag honom). Så det var ju tur att det gick som det gick med oss då.
Så ledsen för att han har gift sig är jag inte. Det är bara det att man fick sig ett slag i magen av den informationen. Ville ju egentligen inte ha rätt på en sådan magkänsla.
Även om jag inte har några som helst känslor för honom så känner jag mig bedragen. Eller lurad, dum, naiv, korkad,  kanske mer är rätta orden.
Jag hade ju trots allt rätt.





1 kommentar:

  1. Även jag brukar ha rätt när min magkänsla säger att något är fel. Supersöt dotter du har! Skiljer bara ett par dagar mellan henne och min dotter. =)

    SvaraRadera