söndag 9 januari 2011

Katalogmodell

Var inne på Fritidsresor för att kolla vårt hotell. När jag snurrar omkring där inne på sidan så ser jag att dom "rekommenderar" det hotellet vi bodde på sist. Hotell Bhandari Oriental. Jag kommer ihåg den gubbe som gick omkring och fotograferade överallt. Kom i håg det för jag tänkte:
Bara det inte är för någon katalog.
Låg ju i den solstolen i 3 veckor med bruten fot (bröt den dag 2). Känner sig lagom sexig, ungefär som en strandad val.
Men vad tror ni inte jag hittar inne på Fritidsresors sida om hotellet. Jo, den strandade valen!!!



Det jag reflekterade över var den blåa badmadrassen som ligger på höger sida. Köpte en sådan då det var skönt att hänga på den i vattnet, kunde ju inte simma den satans foten. Och när jag zoomar in och fixar till med färgerna så ser jag att det är just JAG som sitter till vänster. Den röda bikinin, solglasögonen, stökiga bordet, boken..... Ja det är helt enkelt jag.
Så nu mera kan jag titulera mig med katalogmodell, även om det var ofrivilligt.


Ljusat upp bilden lite, så valen syns tydligare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar