söndag 14 november 2010

Farsdag & födelsedag

Inte nog med att det är Pontus första farsdag utan den har hamnat på hans födelsedag också.
Vilket i och för sig skulle räcka som present, men jag har köpt en i alla fall. Han är väldigt svår att köpa något till.
(Började dagen med att lämpa över lillan kl. 06 så jag fick sova ut.)
Hade kommit på världens bästa grej, men när jag kom dit så var maskinen som gör fotosmyckerna sönder. Snacka om panik. Ringde upp dom som har maskinen och frågade när den skulle bli lagad, men det visste dom inte.
Så det fick bli något annat. Gled in på parfymerian och köpte hans/min favorit parfym, jean paul gaultier.
Så istället för några tior ökade allt till några hundra (många hundralappar blev det).
Men det är han värd, min älskling!


Grattis till världens bästa pappa och make!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar