tisdag 16 november 2010

En ny liten ängel

En gammal klasskamrat har mist sitt barn. Jag vet inte riktigt hur och varför men hon var rätt långt gången i graviditeten.
Jag har sovit jätte oroligt och vaknade 03.00. Sedan dess har jag varit vaken.
Kan inte sluta att tänka på henne och vad hon måste gå igenom.
Sådana här situationer som drabbar en nära får mig att inse att vi har bara våra liv till låns.

Jag har nu fått reda på att det var navelsträngen som tog hans liv. Jag har bölat flera gånger idag och skattat mig lycklig att jag har en levande liten dotter.


3 kommentarer:

  1. Fy vad orättvist!

    Kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas.

    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Ja det är hemskt! Har en granne som förlorade sitt barn i magen dagen efter bf=( Jag är glad som har tre underbarabarn i livet...

    SvaraRadera
  3. Nä gud vad hemskt, stackars människor. Man är så lyckligt lottad att man,har två friska barn.

    SvaraRadera