söndag 13 april 2008


Är helt slut i hjärnan med allt planerande. Vi öppnar salongen fredagen den 2/5 så det är inte långt kvar. Det är SÅ jävla mycket att tänka på. Vi var i lokalen och rekade igår. Då dök det upp problemet med tvättmaskinen och varmvattensberedaren.
Salongen är bara 38 kvm så du förstår själv att man måste tänka på alla centimetrar.
Jag har en färdig bild i huvudet och hoppas på att uppnå den irl. Jag har jobbat med att rita badrum mm innan så jag har lätt för att se ett färdigt koncept i huvudet. Det gäller oxå att förklara för Vibeke hur den bilden ser ut. Vi är ju två om detta (och det känns skönt).
Det känns VÄLDIGT skrämmande att starta eget. Helt plötsligt inser jag att jag är vuxen.
-JAG VILL INTE VARA VUXEN!!!!!!
Det är så mycket ansvar. Helt otroligt att jag längtar tillbaka till barnsben.
Jag brukar alltid försöka se det positiva i allt. Brukar oxå säga
-Det kunde varit värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar