måndag 14 april 2008

Alla barn är inte söta


Jag är SÅ trött idag.
Somnade visserligen sent och upp tidigt. Har flängt runt med Vibeke för att fixa innan vi öppnar vår lilla salong. Har hunnit med Ikea (inte att rekommendera för barnhatare) på lunchen. Det visade sig att alla med barn går på Ikea just denna tid.
När vi satt och fikade så konstaterade jag att det fanns ett flertal fula barn. Varav Vibeke säger: Men mamman tycker att dom är fina.
Ja det stämmer garanterat, MEN dom var faktiskt fula.
Då slog det mig, tänk om mitt barn blir fult!!!!!
Jisses, vad gör man då?
Lämar in den på Ikeas lekhörna och hoppas på att få ut en sötare. Går till reklamationsdisken och hävdar att enligt lagen så är det två veckors ångerrätt. Byter snabbt ut den i lekparken. Hoppas på att frimärkena sitter fast och postar den till Ellos, ber att få byta till babyn på sidan 57. Går tillbaka till BB och säger att det blev något fel, det var inte denna jag hade beställt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar