torsdag 8 december 2011

Årligt julbord...... men inte för mig

I morse körde jag maken till Landvetter då han skulle på det årliga julbordet med excellence clubben.
Varje år åker dom till Österrike och bor på Salzburger Hof Hotell.
Jag kan tycka att det är lite meningslöst att lägga julbordet där när det bara är för en natt. Och så vet jag hur mycker han längtar till att få åka sidor i alperna. Det är som att sätta ett barn framför godisbordet och täjpa igen munnen. Åka ända dit för mindre än 24 timmar på stället.
Men det är inte mitt företag som betalar så det får la gå.
Tycker att det är skamligt att inte vi fruar får följa med, jag kan hålla mig på spa avdelningen om det nu är så att dom inte vill umgås.
Jag hade tänkt mig en mysig kväll med massor av pyssel. Men stensomnade redan kl 17. Ja, så är jag vaken nu då istället *grrr*. Men det gick bara inte att hålla sig vaken.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar