lördag 9 juli 2011

Zzzova

I går var jag och Cleo i slottskogen och hade frukostpicknick med goda vänner.
När vi kom hem vid 11.30 så var Cleo och jag jätte trötta. Hon somnade som en sten, men jag hade massor på att-göra listan.
Klockan 12 så gick det inte att hålla sig vaken längre. La mig i sängen för att ta en lite tupplur medans Cleo sover och för att orka göra allt som fanns på listan. Somnade direkt.
Släpade mig upp då lillan vaknade vid 14 och somnade på soffan som en strandad säl.
Jag vaknade i morse kl 9. Då hade jag sovit i 21 timmar.
Det värker i hela kroppen. Kan förstå varför man får liggsår.
Jag har inte sovit så bra den senaste tiden och har inte sovit ut på flera veckor. Så jag antar att det är kroppen som gör det den måste.
Känns bara som om jag har blivit överkörd av ett hundratal lastbilar med släp.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar