måndag 16 augusti 2010

Östra 07.30

I morse när klockan ringde 06.30 så var jag så trött att jag mådde lilla.
Jag skulle infinna mig på Östra sjukhuset kl. 07.30 för provtagning och samtal med operationsteamet. Snacka om onödigt.
Jag är inte intresserad av att träffa dom, jag sover ändå när dom gör ingreppet och informationen kunde dom skickat istället.
Provtagning, ok. Men det andra kunde dom sparat in på.
Narkosläkaren och kirurgen behöver ju gör annat än att prata med mig. Det är ju inte det att det är en komplicerad operation.
Dom som nu gärna vill träffas för att prata kunde ju i stället anmäla sig och få en träff. Men 5 timmar för att få reda på att jag kommer vara sövd och ha ont???????
Det fattar nog jag med, dom har ju för helsike skurit i mig!!
Nu tyckte jag att det omänskligt tidig att vara där kl 07.30.
Men ack nej, på operationsdagen skall jag vara färdig duschad med special tvål (två gånger) och vara på sjukhuset 05.30, DET är tidigt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar