söndag 1 augusti 2010

Lysekil - Götebog - Lysekil

Har tillbringat dagen i bilen. Mindre kul men ett måste.
Jag och systeryster (som kom upp igår till Lysekil) åkte mot Göteborg kl 10.
Hem och kolla post, hämta paket, vattna blommorna och få med lite mer saker upp till LL.
Åkte sedan till vårt landställe som jag & syster har, kommer nya hyresgäster idag och jag vill alltid kolla att det lämnas över i fint skick.
Sedan bar det av uppåt igen.
Men vad mötte mig när jag kom innanför dörren i Lysekil. Jo där stod ett hederligt gammalt gallstensanfall. E så in i *piiiii* trött på dessa anfall.
Inget att be för, bara stoppa upp en morfintablett och vänta på att det skall avta.
Så nu vet jag vad som väntar mig, en sömnlös natt. Kan inte sova när jag tagit morfinet. Får någon slags bakåt vänd kick, dom flesta blir trötta av morfin men inte jag inte. Inte äns sönmtabletter biter.



Tur att man har en beväm bil när man skall köra långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar