lördag 27 februari 2010

Gallstensanfall igen


Jag orkar inte med dessa gallstens anfall. Har sökt läkarhjälp, men det skall utredas. Utreda vad? Jag har gjort ultraljud och fått bekräftat att det är stenar och grus jag har.

I går kom ett nytt anfall, på fem minuter är jag helt utslagen av smärta. Jag tog mina tabletter (morfin) med en gång men det hjälpte inte, så jag fick ta två doser. Efter 40 min så försvan äntligen smärtan. Men istället blir jag alldeles yr och svag. Vilket resulterar i att jag inte kan ta hand om min dotter. Som tur var så var min man hemma. Jag är livrädd att jag skall tappa henne eller göra henne illa.
Jag hoppas att dom skyndar sig med utredningen så jag kan bli av med gallan.

1 kommentar:

  1. Låter inget roligt, har två tävlingar i bloggen som kanske muntrar upp?

    SvaraRadera