onsdag 26 mars 2008

Salong på 38 kvm



Detta är Vibekes och min nya utsikt. Detta är nämligen vyn från vår nya salong.

Vi var där idag och mätte väggar mm. Det är mycket som skall klaffa innan det är "inflyttning". Gardiner, stolar, kassadisk, shamponering, skåp, tvättmaskin, speglar, färger osv.

Och inte att förglömma att jag skall utbilda mig. Jag är skit nervös. Tankarna snurrar. Tänk om jag inte klarar att ha eget. Hur kommer det att gå med inkomst?

Min man stödjer mig. Han tycker att det är jätte kul att jag får pyssla med det jag tycker är roligt. Mina vänner (som jag har sagt något till) tycker att det är som handen i handsken för mig. Jag har inte gått ut till alla att det kommer att ske. Men nu är det ingen återvändo. Har sagt till Vibeke att nu kör vi 100%. Och då KÖR VI. Så är det bara.

Satan vad jag tycker detta är roligt, med ett inslag av skräck känslor. Helt plötsligt går det upp för mig att jag är vuxen. Ta sådant stort ansvar. HJÄLP!!!

Och jag tyckte det var stora beslut i tonåren!!! Hallå eller, det var ju nada i jämförelse med besluten man gör idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar