tisdag 28 september 2010

Dagen efter och med nya bröst

Japp då var det klart. Mina bröst är borta och ersatta med silikon.
Dom tog bort 1050 gram på högra bröstet och 980 gram på vänstra.
Som ni ser på bilden så sitter proteserna like högt upp, men det skall jordens dragningskraft fixa. Om jag tycket att jag hade ont efter galloperationen så är det inget mot vad jag har nu. Det spänner någon så in i h*lvete. Känns som en stridsvagn har parkerat under skinnet på mig.
Maken tyckte att jag hade tuttar som en 19 åring, bättre det än en 90 åring ;-)

Operationen gick bra och Dr Lossing var nöjd med jobbet. Det enda som inte gick som det skulle var att jag fick någon allergiskt reaktion. Hade fruktansvärd klåda i ansiktet när jag vaknade och nu ser jag ut som en flammande tomat och det hättar i ansiktet som jag var solbränd. Vad det var som utlöste det vet dom inte, jag hade ju fått ett och annat läkemedel i mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar