onsdag 2 juni 2010

Beslutsångest

Skall i morgon gå och göra nya naglar, igen. Jag är inte nöjd med förra tjejen så det får bli ett nytt ställe denna gången, åter igen.
Varför kan inte nagleteknologer (andra) vara mer noggrannare, eller är det jag som har orimliga krav??
Denna snygga nagel tillhör tyvärr inte mig utan en kompis. Men vill man anlita hennes nagelterapeut så får man bege sig till Åre. LITE långt från Göteborg tycker jag.

Och inte nog med det så har man beslutsångest över vilken färg man skall välja. Och mönster......
Livet kunde varit enklare ;-)

Återkommer med resultatet...........................

2 kommentarer:

  1. Va kul och se att du gillar A´s naglar;)
    Alltid välkommen upp till mig om du har vägarna förbi Åre!!
    Hoppas du hittar nån bra tjej//emma

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Säg till om du är i Göteborg någon gång :-)

    SvaraRadera