fredag 19 mars 2010

Vem är du?

Ja just detta undrar jag. VEM ÄR DU som läser denna bloggen. Är det någon som läser den alls?
Det hade varit kul om du kunde göra ett inlägg.
Tex, vart du bor, gift, studerande, ensamstående pappa, eller vem du nu kan vara.
Jag skriver ju inte för dig, utan för mig själv. Men min nyfikenhet vill gärna veta vem det är som läser mina tankar.
Då får så klart vara anonym, det jag vill veta är vad DU tycker om denna blog. Den handlar ju om allt. Precis som mitt liv.
Tjing tjong på er!!
P.S
Konstigt att det har varit mer än 150 besökare och det "bara" är 9 pers som läser bloggen???
Gör ett inlägg nu, vill ju veta ven Du är!


10 kommentarer:

  1. jag läser ibland...

    SvaraRadera
  2. Jag läser titt som tätt, bara för att ja e nyfiken å älskar dig:) Du vet ju redan det mesta om mig redad;)Kram LilleSuss

    SvaraRadera
  3. Jag läser din blogg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag instämmer med Lillesuss.
    Kram Lein

    SvaraRadera
  5. Och jag instämmer med LilleSuss oxå :-)
    B-lund

    SvaraRadera
  6. Hej hej,

    Jag läser också ibland. Tycker det är kul att läsa bloggar i allmänhet och av dem man känner i synnerhet!

    Kram Lotta och J och j

    SvaraRadera
  7. Hejsan.. Kikar runt bland alla bloggarna och hamnade inne hos dej så jag lämnar väl en liten kommentar här inne..Kika gärna in min blogg.. Ha en trevlig dag :)

    SvaraRadera