torsdag 18 mars 2010

Fisher-Price - Rainforest Mobile


Har idag varit i Ullared med min syster och Cleo. Fick handlat allt på listan och så köpte jag en mobil till själsängen. Denna har jag tittat på länge och nu äntligen köpte jag den. Priset på Gekås är 469:-, jämförelse i "vanlig" affär kostar den 700:-.
Rainforest Mobilen har fjärrkontroll, projicerar stjärnor som rör sig genom rummet. Man kan välja att spela en av fem ljudeffekter medan plyschfigurerna från regnskogen dansar runt ovanför.
Den till och med matchar hennes babysitter. Vilket är oootroligt viktigt, jag har sett på Solsidan vad som gäller när man har barn *s* (älskar den serien).
Kan inte rekommendera att åka dit med en liten som inte har fasta tider. Lagom kul att sitta på en pall bland alla handväskor och amma. Men vad gör man inte när hungern kommer.
Men vid jackorna var det genast mycket lättare.
Hittade en stor korg med halsdukar och mössor i. I den la jag Cleo som låg jätte bra där. Fick en och annan kommentar om att det låg en liten bebis där, men vad gör det när hon var tyst och jag var nöjd. Det blev till och men en ny vår jacka till mig (detta stod inte på shoppinglistan).
Så 2500 riksdaler fattigare och bra mycket lungare i shoppingtarmen åkte vi hem igen. Lillan somnade som en klubbad bäver i vaggan när vi väl var hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar