söndag 10 augusti 2008

I morgon är det 1 år sedan vi gifte oss.

Jag fattar inte hur fort ett år kan gå? Det känns som om det var bara för några veckor sedan vi hade bröllopet.
Jag är nyfiken på var Pontus skall hitta på. Jag har ofta och bestämt sagt att jag förväntar mig något fint. Jag kan redan nu gissa på vad det är.
Jag fick ett armband på min förra födelsedag. Det är från Pandora och man samlar berlocker på det. Det är nämligen så att Pontus har ingen fantasi så jag tänkte att det var en bra present. På så sätt behöver han bara köpa nya berlocker varje gång det är någon födelsedag, jul, årsdag mm.
Men nackdelen är att jag vet vad jag får.
Jag återkommer och berättar vad det blev.
Även han kanske kan överraska.

2 kommentarer:

  1. Läser inte Pontus din blogg?

    SvaraRadera
  2. Nej det gör han inte. Han kanske är rädd för vad som skrivs ;-)

    SvaraRadera