måndag 4 augusti 2008

Hemma i Götet igen.

Ja ha, då var det slut på landet vistelsen. Mannen har börjat jobba och jag skall ta i tu med både det ena och det bandra.

I helgen var vi på bröllop i Skånes Fagerhult.
Det var min mans kusin Patrik som hade turen denna gång. Eller säger man oturen??
Trevligt bröllop men maten var helt kass. Fråga mig inte vad dom hade fått sina 4 stjärnor på det hotellet från.
Jo nu vet jag, man kanske köper ett kitt och klistrar in stjärnorna själv?

Det hela blev inte bättre för att jag åkte på någon skit (bokstavligt talat) och fick tillbringa natten sittandes på dass.
Med känslan av babianröv lyckades jag ta mig till sängen vid 5 och sov i två timmar.
Som tur var så gick bilresan hem bra, inget skitsnack där inte.
Så gårdagen tillbringade jag i sängen varvat med soffan. Min älsklig tog väl hand om mig. Servade mig med mat och dryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar