söndag 31 oktober 2010

Lyckad SATC-fest

Ja då var detta firande över. Vilken lyckad kväll!!!!

Vi bjöds så klart på cosmopolitan till välkomsdrink. Dukningen var sagolik och bordsplaceringen fick man dra en lapp och para i hop med en på bordet. Självklart var det Sex and the city tema på dom.
Middagen var helt ljuvlig, även laxen som jag i vanliga fall inte är så förtjust i.
Jossan hade gjort en dvd som bestod av frågor från alla möjliga olika serier som har gått på tv. Även där fick vi dra lappar som var citat på något tjejerna hade sagt i SATC som skulle paras i hop med vilken tjej som hade sagt det. Kan bara säga att På spåret kan slänga sig i väggen med sina övergångar från det ena ämnet till det andra. Herre min skapare vilken frågequiz (tur att det fanns tröstpris).
Men som vanligt när man umgås i trevligt sällskap så rinner tiden iväg. Efter allt avdumpande (diverse folk skulle hem) så var jag hemma efter 03.00.
Jag kan meddela att alla hade tagit temat på det bästa sättet. Uppklädda som bara den var vi.
Kameran var så klart med, men tog jag några kort?
Nej.
Men det var andra som gjorde så det kommer bilder.




Så ett jätte tack till värdinnorna Julie & Josefine!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar