måndag 26 juli 2010

Mera medicin

Jag har fått ännu en ny medicin, en som skall hjälpa dom andra lyckopillrerna att bli bättre. Jag ligger redan över maxdosen på Cipralexen och läkare föreslog att vi skulle byta då dom inte funkar som dom skall. Men jag vägrade. Vill inte in i det hälvete igen, aldrig igen.
Så då fick man lägga till en tablett som gör att dom andra får bättre effekt. Vilket har resulterat i konstiga biverkningar och total knockad på natten.
Fattar inte detta att inte det skall funka på mig. Vet ju varför och vad det är som gör det i hjärnan men varför kan det inte bli ok någon gång. Alltid denna jävla uppförsbacke. Denna förbannade motgången med hjärnan. I bland undrar jag hur länge man skall orka trampa vatten. Håller ju näsan ovanför ytan men det blir tyngre och tyngre för varje gång jag sjunker att ta sig upp igen.
Brukar intala mig att det går över och att andra har det värre. Men e det så?
Sedan får jag gallstensanfall och medicinen (morfin) gör att jag INTE kan sova. Den slår bort sömnen från alla tabletter som finns. Har letat och letat men inte sett att morfin skall ha den effekten.





Så här känner jag mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar