tisdag 30 juni 2015

Byxorna vid knäna

I dag är det äntligen dags att ta på sig shortsen.
När jag tar på mig dom så åker dom rätt ner. Dom har blivit för stora (jag har en ny medicin som gör att jag äntligen tappar några kilon ist för att lägga till dom, inte mig emot). Där står jag med byxorna vid fötterna och skriker FAAAAN. Det är nämligen mina favorit shorts. Tänker efter en stund och vänder på det. Kul att dom är förstora för då är jag mindre och jag kanske äntligen kan ha mina andra sommarkläder som har hängt i garderoben i tre år om inte mer.
Tog fram min PP kjol som jag han att använda en gång. Den fick jag på mig utan att åla min i den. Knäppningen var inga problem det heller. Och, ja tro fan att den också är för stor. Försöker tänka att det var ju också ett bra tecken på att midjemåtter inkl röv har krympt. Men det finns botemedel mot detta i-landsproblem. Shoppa nytt :-D
Typiskt, aldrig är man nöjd ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar