torsdag 6 december 2012

Shopping när den är som bäst

Jag var och köpte mig ett par nya vinterkängor igår. Spatserade runt här hemma och fick skavsår. Bara åka till affären och lämna tillbaka dom.
Så idag tänkte jag att jag tar en tur till Freeport.
Dom hade möblerat om affärerna å jag blev helt virrig. Lika tur att jag inget visste innan jag åkte dit. Nu var det bara att börja i ena änden och beta av dom en efter en.
Och så blev det ett par nya vinterkängor, vita som jag ville ha.
Eller det blev NIO par skor när jag var klar.
Fem par sockar slank oxå ner. Samt tre par vantar till Cleo från Vincent.
6 par skor från Vincent & 1 par vinterkängor från Gulliver till Cleo, mina vita höga från Canada snow och dom röda från ? ingen aning, orkar inte gå å kolla.

Vad gick då detta kalaset på??
Inte mer än dom skorna som jag lämnade tillbaka.
1500:- för allt, eller om man skall vara petig, 1528:-.
Så med andra ord så gjorde jag ett jävla klipp idag.
Slå det om ni kan ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar