tisdag 26 april 2011

Förskoleplats

Jag ringde kommunen i dag och bad om en dagisplats till Cleo omgående. Jag orkar inte ha dåligt samvete för att jag inte är tillräcklig för henne. Hon måste få utvecklas utan att min sjukdom hindrar henne. Just nu är det så illa att jag känner att hon inte får tillräckligt med stimmulans. Och den ångesten kan jag vara utan. Så på måndag börjar hon. Inte i närheten av där vi bor, en bra bit bort.
Men det ligger vid rehabiliteringen som jag går på. Alltid något.



3 kommentarer:

  1. så klokt att göra så

    SvaraRadera
  2. Jag har ingen sjukdom som stoppar mig men jag orkar ändå inte just nu så jag förstår att du inte gör det. Tycker inte alls att du ska ha dåligt samvete, du gör ju det som är bäst för Cleo.

    Vad bra att du fick plats så snabbt. Nellie börjar också på måndag. :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vet du, din rara lilla tjej är helt underbar. Det är absolut inget fel på henne. Inte någonstans. Bara så att du vet.

    SvaraRadera