söndag 10 mars 2013

Bakis utan att ha druckigt???

I går var det dammiddag. Vi är 10 tjejer som turas om att bjuda på 3 rätters middag. Ja jag vet, dammiddag låter som om vi är +35, vilket vi är. Men vi har sagt dammiddag ända sedan vi började för 19 år sedan. Då måste det betyda att vi fortfarande är i 20 årsåldern. Eller???
Jag körde så det var inget drickande för min del. Men dom andra dricker så gärna för mig ;-)
Var inte hemma förrän kl 03.30. Och för en annan som ligger i sängen innan 22 fattar ni att det var väääldigt sent.
I dag vaknade jag kl 1 med världens skallebank och kände mig rejält bakis???
Tycker det är orättvist att chauffören skall drabbas av denna åkomma.
Med tanke på vad dom andra drack så är det garanterat ångorna som gjorde det, hahaha.
Men det är lika kul att ses varje gång. Och vissa av tjejerna har jag känt sedan jag var 7 år.
Herre guuuud, det betyder att det är i 32 år vi känt varandra. Och att man blivit en 40 taggare *ryser*.
Så nu väntar man på nästa kvinna som skall bjuda in till middag.
Och skall man bli bakis för man är nyckter kan man lika väl ta sig en flaska rödtjut och ha skäl till att må så här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar