onsdag 24 oktober 2012

Sommar och sol

Längtar tills nästa onsdag, precis om en vecka. Då blir det värme och sol.
Vi åker en vecka till Egypten med all inklusive. Skall bara lapa sol och lata mig.
När vi åker bort så är det en av dom få sakerna som får mig att koppla av och hjärnan går ner på normal varv. Jag kan släppa allt.
När vi var där i mars så frös vi som små blå. Men nu är det varm och skönt. Än så där 30 grader. Ingen tjock tröja med denna gången. Som jag för den delen inte heller hade med mig förra gången. Det var därför jag frös så.
Det skall bli en välbehövd hjärnpaus.
Det börjar gå lite väl fort nu där uppe, och är på väg in i en ny svacka egen. Risken är att hamnar man där, så sugs man ner ännu djupare. Och det vill jag absolut inte nu när jag äntligen efter konstant mörker i 6 år är uppe och nosar på livet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar