måndag 2 januari 2012

Födelsedagsfirandet

Firade min födelsedag med att åka till svärmor och äta en god söndagsstek.
Eftersom jag har den turen att fylla år på den dagen då svenskarna är som mest bakfulla så har jag aldrig haft kalas.
Jo, ett. När jag fyllde 30, men inte ens då på min födelsedag.
Stackars mig!!! *ironi*
Så jag lägger ingen stor vikt på det. Mest ångest för åren som rusar iväg och att man numera tillhör "kärringarna".
Jag fick presentkort på Frölunda Torg av svärmor och ett på Curiosa spa av maken.
Jag gillar presentkort, det är nog bland det bästa jag kan få. OM det inte är i en skiv/bok affär.
Smart när det finns sådant man kan använda på hela Frölunda Torg. Det finns ju en och annan affär att välja på där.
Maken hade gjort sig ett extra stort besvär och tänkt till. Det brukar inte höra till när det gäller presenter från hans sida. Så den värmde extra mycket. Han vet att jag älskar att bli ompysslad så han hade köpte rätt grej till mig. En 60 minuters aroma ansiktsbehandling och 60 minuters fotvård. Snacka om lyx!
Cleo sa redan vid 17-tiden att hon ville åka hem och sova. Men vi stannade kvar lite till för att vi tyckte det var alldeles förtidigt att lägga henne. I dag förstår jag varför, hon mådde inte så bra. Stackarn.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar