onsdag 28 december 2011

*REA

Jag måste vara den absolut bästa fyndaren som finns när det gäller att hitta saker till kanonpriser.
I morse var jag på Hornbach innan kl 8. Skulle ha en lite burk med färg till en stol som jag målar om.
Såg att dom hade rea på julsakerna, så jag gick bort dit för att kolla. Hittade ljusslingor inför nästa jul (ja, om man skall handla ljusslingor till bra pris så är det EFTER julen). Ledljus fick det bli.
Och lite annat plock i julandatemat.
Jag brukar handla julsaker på rean, på så sätt sparar man en hel del. I alla fall när det gäller belysningen.
Glad över mina fynd gick jag till kassan för att betal.
3217:- blev summan.
Men nu var det ju så att det var rea på det, närmare bestämt 80%. Så summan blev istället 643:-. 
Jag SPARADE 2574 kronor. Snacka om att vara nöjd med sig själv.
Men väl hemma så kom jag på att jag hade glömt att handla färgen som jag åkte dit för. Typiskt!!

Sedan har ju maken åkt på vattkoppor. Cleo han i alla fall bli frisk innan han blev dålig.
Men han är ganska pigg får jag säga. Han gnäller bra mycket mer när han är fyrkyld än nu, som tur är. För satan vad det hade varit jobbigt att ha honom hemma då.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar