lördag 11 juni 2011

Nya i-landsproblem

Ännu en gång har jag insett att jag har ett i-landsproblem. Vilken potta skall jag välja till Cleo??
Har googlat runt och insett att det är en djungel där med.
Priserna är från ett par tior till över 600:-.
Nu återstår bara vilken jag skall välja, en som......

....ser ut som en anka och spelar musik när man gör det man skall, eller....


 ... ser ut som ett djur, eller...

 .
.. har snygg design, eller.....
 ..... är miljövänlig, eller....

 .... med huvud, eller....

 ...... spelar musik, eller......


 .....ännu en musikpotta, fast 50:- billigare, eller.....


 .... värsting pottan, vilket priser också visar, eller....


 .....helt enkelt nöja sig med den klassiska kockumpottan som är iskall när man sätter sig.



Jag tycker att det kan vara bra att ha en som spelar musik som "belöning" när hon gjort det hon skall. Och just nu lutar det åt den billiga varianten av musikpottorna.
Behöver två, en hemma och en på landet. Vilket kan vara bra, för då får jag välja olika färger :-)

1 kommentar:

  1. Vi hade en som spelade musik och det var nästan stört omöjligt att få den att sluta så batteriet slängde jag lång väg. Sedan var inte Nellie alls intresserad av pottan utan fick nästan raseriutbrott när jag tog fram den så den slängde hon lång väg. :-)

    Så mitt tips är att inte lägga allt för många kronor på en potta innan ni vet om Cleo väljer potta eller en toasits. Och om den ska spela se till att det går att ta ut batteriet så man inte måste slita bort det som jag fick göra. ;-)

    Kram

    SvaraRadera