torsdag 9 juni 2011

Jag har varit otrogen.

Så är det, jag har varit otrogen. Lika bra att be om ursäkt nu så är det gjort.
Förlåt!
Jag skulle göra betongrabarberfat i dag men med regn så skippade jag det. Det blev att jag fortsatte på mina signalflaggor jag håller på att måla istället.
Hade 3 timmar att slå ihjäl innan jag skulle hämta Cleo på dagis. Jag åkte en sväng till Backaplan för att spana lite på olika cyklar.
Mitt emot låg en nyöppnad hårsalong, Chic hair. Jag frågade om dom hade en ledig tid och det fanns det. Jag ville bli av med golvmoppen som låg uppe på huvudet.
Jag blev väldigt nöjd med klippningen. Så jag kan rekommendera Hanna på Chic hair, Backa 3.
Hoppas att min frisör förlåter mig.

Jag får spara lite så jag kan få denna coola frisyren nästa gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar