tisdag 30 november 2010

En riktig blunder

Jag har nog gjort seklets blunder i dag, och inte äns lämnat huset.
Det ringde på dörren vid 17-tiden och jag tog Cleo på höften och öppnade dörren.
Vi har varit inne hela dagen så vi gick fortfarande omkring i nattlinne.
Där utanför står två unga (omkring 25) killar. Dom var mycket trevliga och det visade sig att dom från Eon.
Självklart ville dom att vi skulle byta till Eon istället för det vi har nu.
Efter lite tjat så sa jag att vi inte var intresserade och vi sa hej då.
Jag stänger dörren och vänder mig om till Cleo, som hänger så snällt på höger höft, och ser att hon har dragit ner nattlinnet över ½ mitt bröst!!!!!!!!!!
Eftersom jag fortfarande inte har någon känsel efter operationen så kände jag inget.
Det var nog evigheter sedan jag kände sådan skam. Jag skäms fortfarande.......



Tro fan att dom var trevliga!


1 kommentar:

  1. Hahahahhahahah!!! Dagens skratt. Tur att du har så snygga tuttar då. Om det hade varit hemma hos oss hade Lovisa varit tvungen att dra nattlinnet ner till knäna..... ;-)

    SvaraRadera