fredag 11 juni 2010

Jag skall bara....

Jag skulle bara gå ner för att hämta kameran.
Passade på att hälla upp en kopp te innan jag gick ner. Fick syn på dammsugaren så jag tog mig en sväng om med den. När jag ändå höll på kunde jag lika väl ta och plocka undan på byrån. Tog med mig sakerna till badrummet och där låg tvätten. Slängde på en maskin, fortsatte att dammsuga men bytte till ett annat munstycke så jag kunde ta dörrkarmarna och tavlorna. Tog alla tre sovrummen på underplan och började i badrummet, men då fick jag syn på lite saker som skulle till återvinningen, brötade omkring och sorterade i återvinningens hörnan. In i badrummet igen för att kissa, då såg jag att det behövdes göra rent uppe på tvättmaskinen.
Upp igen på övervåningen då Cleo gnällde Men fick jag med mig kameran som jag gick ner för att hämta?
Svar nej!

1 kommentar: