tisdag 3 november 2009

I en nagelteknologs huvud



Detta med att få snygga välgjorda naglar borde väl inte vara så svårt. Men tydligen är det det.
Har testat flertalet nagelteknologer i Göteborg och är fortfarande missnöjd.
Hur svårt kan det vara egentligen, är det bara jag som är bra??
Idag så var jag hos en tjej som har jobbat med detta i över tre år och hon kan inte äns göra brytpunkten rätt. Tre naglar är bra av 10.
Sist så var det en ny tjej som gjorde världens tjockaste naglar med brytpunkten alldeles för långt fram.
Hon innan dess började slarva och gjorde naglarna olika långa. Sådant retar mig.
Eller är jag bara petig eftersom jag själv är nagelteknolog?

1 kommentar:

  1. Det är ju beviset på att du är ämnad för ditt yrke!

    När du har mammat färdigt är det dags att visa hur bra du egentligen är. Jag håller på dig!

    Kram

    SvaraRadera