söndag 11 oktober 2009

Bernt 70 år


I går firades svärfars 70 årsdag på Sjömagasinet i Göteborg.
Vi var 40 personer i åldrarna 0 till 70+.
Åt god mat som avnjöts med goda viner (vad jag har hört), själv blev det vatten och cola för min del.
Efter middagen kom Andreas (min svåger) in med sitt band och spelade tysk ompabompa musik och dansen var igång.
Hur kvällen slutande för dom festande vet jag inte än, vi drog oss hem vid 23.45 tiden. Då orkade inte jag längre. En gravid kvinnas förmån är att hon alltid kan ursäkta sin tidiga hemgång men sin graviditet.



Denna cykel fick Bernt.
Vi tyckte att hans gamla med 40 år på nacken har gjort sitt
Inte så lätt att fånga honom på bild då han susade förbi

Tillslut var han klar med provturen så vi kunde fota honom på sin 70 års present.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar