fredag 6 mars 2009

Stand up på Ruby bar


I går var jag och maken på stand up. Det var en överraskning för honom så han hade ingen aning vad som väntade. Kul med lite krydda i vardagen.
Vi blev inklämda mellan ett gäng på 3 tanter (ja du läste rätt) och på vänster sida satt två. Jag skriver tanter då ni kommer att fatta när ni läser stand uparnas bloggar.

Özz var jätte bra, men han är gammal i gemet så det var inte så konstigt. De andra tre var oxå bra. Förutom en, jag gillar inte skämt om pedofiler och övergrepp. Men det är bara att vara tyst och vänta tills han är klar.
FÖRUTOM de 2 tanterna som satt på var sin sida om mig. Dom kunde inte hålla käften. Ibland undrade jag om det var dom som ville stå på scenen. SÅÅ pinsamt att sitta i mitten av dessa två. Jag hoppades att folk inte skulle tro att jag var i deras sällskap. Men det var nog kört där. Jag satt ju i mellan dom två rödvinstanterna som dom kallas av stand uparna.
Trots att personalen sa till dom minst två ggr så fortsatte dom att lägga sig i skämten och kommentera allt och inget.
Långbordet bakom mig satt bla Net bil. VDn satt rygg mot rygg med mig, och jag tackar gud att jag har ny frisyr. Pappa känner dom rätt väl och jag har varit med ett antal ggr.
Men förutom att hålet i marken under mig fattades så var det en otroligt rolig kväll.
Men det återstå att se, då allt filmades.

Här kan du läsa om händelserna....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar